Ik heb net de software van het forum een update gegeven (moest wel, was ruim 1.5 jaar oud en voor spambots een open goal).
In geval jullie issues opmerken (functies die niet meer werken of zo), graag een seintje!
Forumsoftware geupdate
-
- Oprichter
- Contacteer:
Forumsoftware geupdate
E30 1991 318i Cabrio Design Edition
2012 Jaguar XF (daily driver voor de vrouw momenteel)
2019 Skoda Octavia Business CNG (lage VAA company car)
Re: Forumsoftware geupdate
weet niet of er nog zijn, maar ik heb weer geregeld last van het inlog-probleem.
Op de meest gekke momenten ineens uitgelogd worden en als ik dan inlog is het weer in orde...
werk met google chrome
Op de meest gekke momenten ineens uitgelogd worden en als ik dan inlog is het weer in orde...
werk met google chrome
A French car is like a tampon, every pussy has one
E30 318i Delphingrau 88' R.I.P.
E30 316i touring Lagünengrün 93'
-
- Oprichter
- Contacteer:
Gaat volgens mij eerder komen door de terugval in performantie dat we laatste tijd wat hebben (zie andere topic).Hendriko schreef:weet niet of er nog zijn, maar ik heb weer geregeld last van het inlog-probleem.
werk met google chrome
Met IE gaat het dan wel trager, maar geen noodzaak om opnieuw in te loggen. Dus Chrome doet sneller een session drop als IE (ziede wel dat IE voordelen heeft haha)
E30 1991 318i Cabrio Design Edition
ja elke 5min vragen om updates voor vanalles en nog wat & tielt slaan + uit zichzelf afsluiten enzoLennerd schreef:Gaat volgens mij eerder komen door de terugval in performantie dat we laatste tijd wat hebben (zie andere topic).Hendriko schreef:weet niet of er nog zijn, maar ik heb weer geregeld last van het inlog-probleem.
werk met google chrome
Met IE gaat het dan wel trager, maar geen noodzaak om opnieuw in te loggen. Dus Chrome doet sneller een session drop als IE (ziede wel dat IE voordelen heeft haha)
+ werkt soms toch echt traag hoor en is hier thuis al niet te snel internet
Daarnet had ik het weer, al is het telkens wel opgelost na 1x opnieuw inloggen. Valt dus nog mee !
A French car is like a tampon, every pussy has one
E30 318i Delphingrau 88' R.I.P.
E30 316i touring Lagünengrün 93'
Nooit zo'n problemen gehad met IE, maar dat is een andere kwestie natuurlijk.
Hier met Safari geen problemen Lennerd, alles ziet er goed uit!
Hier met Safari geen problemen Lennerd, alles ziet er goed uit!