oplichter actief op e30 sites

Plaats reactie
jos316i
316i

oplichter actief op e30 sites

Bericht door jos316i » vr mei 11, 2012 7:32 am

Hij is dus ook hier geregistreerd als roberto316i.
Kogando schreef:Wil hier toch even een topicje voor maken. Heb op 26 april voor 250 euro een E9 sperdifferentieel gekocht van ene Rob Savelkoul uit Limbricht. In goed vertrouwen heb ik vooraf het geld overgemaakt en het differentieel op laten pikken door UPS. Het differentieel werd afgeleverd en na uitpakken zag ik dat het om een normaal differentieel ging, dus geen sperdiff. Ik heb hier gelijk over gebeld maar hij nam niet op (misschien toeval). Daarop dus gelijk een foto gemaakt van de binnenkant en het probleem uitgelegd via de mail.

Hem voorgesteld het diff terug te geven of hem anders 100 te betalen en het te houden, nog een flinke prijs voor een normaal diff, maar om het nog een beetje makkelijk te maken voor hem. De enige reactie die ik kreeg was; “het is wel degelijk een sperdiff.” En later nog een mailtje van 1 regel waarin hij ook zegt dat het een sperdiff is en dus geen geld wil geven of het diff wil terugnemen.

Gezien zijn 1 regel reacties merk ik aan alles dat hij of al wist dat het geen sperdiff was, of gewoon onverschillig daarin was. Zo van; we zien wel. In ieder geval geeft hij er geen enkele blijk van een eerlijk persoon te zijn die zijn best wil doen om het probleem op te lossen.

Het spreekt voor zich dat ik enorm baal van zulke lui. Ik zit verdorie mijn best te doen om mijn centen te verdienen, en nu mag ik dat dus voor hem doen. Een aangifte bij de politie heeft geen enkele zin want dan wordt het toch 1 tegen 1.

Ik hoop dat jullie mij in ieder geval geloven in deze kwestie, en dus mijn waarschuwing ter harte nemen om geen zaken met deze persoon te doen. En misschien is er hier iemand die hem goed kent en hem nog op andere gedachten kan brengen, dat zou helemaal mooi zijn.
00=(II)=00 E30 RULES EVERYTHING.

Lennerd
Oprichter
Contacteer:

Re: oplichter actief op e30 sites

Bericht door Lennerd » vr mei 11, 2012 3:24 pm

Bedankt voor de melding!
E30 1991 318i Cabrio Design Edition
2012 Jaguar XF (daily driver voor de vrouw momenteel)
2019 Skoda Octavia Business CNG :twisted: (lage VAA company car)

jos316i
316i

Bericht door jos316i » vr mei 11, 2012 4:34 pm

no problem
00=(II)=00 E30 RULES EVERYTHING.

Snooka
///M3
Contacteer:

Bericht door Snooka » wo aug 01, 2012 9:49 am

je hebt door ups het pakket bij hem laten opnemen, dus je hebt zijn adres? ik zou het dan wel weten hoor..

die diff uiteen vijzen en een stukje in elke ruit :lol: :lol:

gewone bankoverschrijving zeker? ik doe alles via Paypall, dan kan je het geld terug eisen
Afbeelding

gerritbuggenhout
323i

Bericht door gerritbuggenhout » wo aug 01, 2012 10:57 am

Kan het zijn dat het binneste wel sperdiferentieel is maar de buitenkant van een gewoon dif?
Ik zeg maar iets he, ken er niet echt iets van ^^

Daxter
325i

Bericht door Daxter » za aug 04, 2012 11:10 am

gerritbuggenhout schreef:Kan het zijn dat het binneste wel sperdiferentieel is maar de buitenkant van een gewoon dif?
Ik zeg maar iets he, ken er niet echt iets van ^^
Ebde dat lichtje zien uitgaan? Awel, dat was uw carrière-lampje. :wink:
I support global warming. Everytime I'm next to a Prius, I'm revving so they can hear me hurt the environment.

Plaats reactie