Sinds ruim 2 jaar bestaat E30.be, waar in het begin alles gecoördineerd werd door Jimmy en mij. Sinds ca 1 jaar deed ik dit alleen.
Gezien de hoeveelheden van posts etc, is dit soms een vrij drukke bezigheid met hier en daar eens discussies, ...
Hierbij komen dan heel vaak positieve en goede ideeën van members, waarbij het af en toe moeilijk wordt om alles te blijven volgen, toe te passen,...
Moderators kunnen dan helpen, maar ik zocht mensen die enorm gedreven zijn, en dan nog kennis hebben van het stuk waarvoor ik iemand zocht, en liefst vanal stukjes hiervan deden zonder moderator te zijn (bvb hele teksten uit de doeken doen over iets, blijven herhalen dat een vraagprijs nodig is,...), maar eigelijk ook altijd wel vrij neutraal zijn blijven staan bij discussies etc. Natuurlijk heb je dan vaak meerdere personen die in aanmerking kunnen komen, en dan weeg ik af wie of wat.
Daarom zijn er sinds deze week 2 moderators actief geworden.
1 moderator voor het technische (onderdeel Garage -> Techniek) en 1 moderator voor Marktplein.
De moderator voor het technische is BavarianBimmer geworden (zijn motorische kennis, zijn overgrote activiteit in dat deel van het forum) en voor marktplein is Jokke Beton (zijn herhaaldelijk aanhalen dat een vraagprijs nodig is, ...).
Ik wens beiden veel plezier in het moderaten en ben er zeker van dat ze beiden een serieuze aanvulling zijn op het gunstig verloop van E30.be en toevoeging in interessante zaken (kijk bvb al naar de sticky ivm de oliën).
Ik hoop dat jullie dit ook doen, en dat de positieve ideeën mogen blijven komen.
grtz,
Lennerd
Moderators forum
-
- Oprichter
- Contacteer:
Moderators forum
E30 1991 318i Cabrio Design Edition
2012 Jaguar XF (daily driver voor de vrouw momenteel)
2019 Skoda Octavia Business CNG (lage VAA company car)
2012 Jaguar XF (daily driver voor de vrouw momenteel)
2019 Skoda Octavia Business CNG (lage VAA company car)
- meesterpieter
- 327i
Re: Moderators forum
succes aan beiden
AP-PERFORMANCE
autosport-products
http://www.ap-performance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
autosport-products
http://www.ap-performance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes
1989 BMW 316i 2-doors Alpineweiss => GONE 29/03/09
1991 BMW 318i Cabrio Neongrün-Metallic Design Edition
Freude Am Fahren
1991 BMW 318i Cabrio Neongrün-Metallic Design Edition
Freude Am Fahren
- Jokke Beton
- Moderator
Merci,
In het begin zal't nog wa zoeken zijn naar wat al de mod functies inhouden, maar eens wa alles onder de knie hebben gaan we da zo goed mogelijk proberen te doen.
We gaan daar alleszins ons best voor doen
In het begin zal't nog wa zoeken zijn naar wat al de mod functies inhouden, maar eens wa alles onder de knie hebben gaan we da zo goed mogelijk proberen te doen.
Eigenlijk bedoeld lennerd dat ik hier toch en beetje de commercant uithang, maar dat durfde hij presies niet te zeggenLennerd320i schreef:voor marktplein is Jokke Beton (zijn herhaaldelijk aanhalen dat een vraagprijs nodig is, ...).
- DenDuvel
- ///M3 Evo3
- Contacteer:
Ge moet gewoon in elk topic vragen wat de prijs is...
- Bavarianbimmer
- Moderator
- Contacteer:
idem voor mij,Jokke Beton schreef:Merci,
de laatste week was het nogal druk, vooral die nieuwe knopjes leren, wat research gedaan maar dat laatste is vrij normaal voor fanatiekelingen
maar alles komt wel op z'n pootjes terecht
1997 E36 328iT LV SOLD
1989 E30 318iS
1990 E30 325iT 2.5i24v SOLD
1989 E30 325iC M-Technic I
1989 E30 325i 2.7i M-Technic II SOLD
1984 E30 323i 150hp motronic1.3 SOLD
1986 Bombardier Polecat 1.7 183YX MIL4x4
2003 Toyota Landcruiser HDJ100 4.2TDi VIP