BBQ zie ik altijd zitten!
Voor de stoeltjes is het niet echt een probleem hé.. Ik heb altijd een stuk of 3 vouwstoeltjes in de auto liggen en in de zomer ook een kampeertafeltje. Je weet nooit waar je plotseling moet gaan dineren, hé.
Ik denk wel dat we dat kunnen regelen. Al is het maar dat iedereen zijn eigen vlees en drank meebrengt, hé. Dan hoeft er niet zo meteen een grote inschrijvingslijst en alle poespas aan tevoren gaan.
En als er jobkes worden uitgedeeld, ik zal het vlees wel omdraaien.
E30.be, 2010 en 3 jaar
Re: E30.be, 2010 en 3 jaar
Da's ook juist : indien ieder zijn eigen vlees meebrengt riskeert ge trouwens niet dat er niks is dat ge lust
En eigen drank kan natuurlijk ook altijd. Ge hebt er altijd die twisten over "Ik vind Stella 't beste pintje" en "Nee jong, Jupiler is veel beter" of "Geeft mij maar ne Westmalle Triple zenne, da's tenminste een smaakbierke" en anders "Ik drink geen alcohol, voor mij een Cola Light aub"
Soit, ge verstaat wel wat ik bedoel hee
En eigen drank kan natuurlijk ook altijd. Ge hebt er altijd die twisten over "Ik vind Stella 't beste pintje" en "Nee jong, Jupiler is veel beter" of "Geeft mij maar ne Westmalle Triple zenne, da's tenminste een smaakbierke" en anders "Ik drink geen alcohol, voor mij een Cola Light aub"
Soit, ge verstaat wel wat ik bedoel hee
carpe diem!
insanus sanus est...
insanus sanus est...
Ik vrees dat het nog niet duidelijk genoeg isCisse schreef:Soit, ge verstaat wel wat ik bedoel hee
1989 BMW 316i 2-doors Alpineweiss => GONE 29/03/09
1991 BMW 318i Cabrio Neongrün-Metallic Design Edition
Freude Am Fahren
1991 BMW 318i Cabrio Neongrün-Metallic Design Edition
Freude Am Fahren
-
- Oprichter
- Contacteer:
Als hier überhaupt al bier over de vloer komt is't Hoegaarden of Stella... Maar geen Maes of Jup... We spraken toch over bier hé? (Hoegaarden: ben van daar, en ne goeie witte smaakt altijd, Stella: is niet voor niks gekend tot in Japan)
E30 1991 318i Cabrio Design Edition
2012 Jaguar XF (daily driver voor de vrouw momenteel)
2019 Skoda Octavia Business CNG (lage VAA company car)
-
- Oprichter
- Contacteer:
Topic voor BBQ geopend: viewtopic.php?f=5&t=8269&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
E30 1991 318i Cabrio Design Edition
Goed ideeLennerd320i schreef:Topic voor BBQ geopend: viewtopic.php?f=5&t=8269&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie later remt, rijdt langer snel!
En Jupiler niet zeker :Lennerd320i schreef:Als hier überhaupt al bier over de vloer komt is't Hoegaarden of Stella... Maar geen Maes of Jup... We spraken toch over bier hé? (Hoegaarden: ben van daar, en ne goeie witte smaakt altijd, Stella: is niet voor niks gekend tot in Japan)
Link
carpe diem!
insanus sanus est...
insanus sanus est...