Gezien dit forum draait op phpbb en er eigelijk continue updates gebeuren op dat platform, moeten wij hier uiteraard ook geregeld volgen - al was het maar om de 100den ongewenste spam registraties per week weg te krijgen.
Heb dus daarnet update gedaan van versie 3.04 naar 3.05.
Deze is vlekkeloos verlopen, maar gezien het aanwezig zijn van bvb de garage kan het zijn dat er hier en daar een mankement opduikt.
Gelieve mij dit dan asap te laten weten moest je op zo iets vallen, dat ik kan ingrijpen.
Tnx!
Forum update
-
- Oprichter
- Contacteer:
Forum update
E30 1991 318i Cabrio Design Edition
2012 Jaguar XF (daily driver voor de vrouw momenteel)
2019 Skoda Octavia Business CNG (lage VAA company car)
Re: Forum update
'k Ben er bog niet mee bezig geweest om eventuele haperende dingen op te zoeken, maar heb wel vastgesteld dat het forum oooonggeeeellloooofffflllijijijijijkkkk trrrraaaaggggg geworden is.
Heeft dat er mss iets mee te maken?
Het was voorheen al niet van de snelste, maar nu is het toch wel heel erg. Ik moet tussen elke navigatie minstens 10 seconden wachten...
Heeft dat er mss iets mee te maken?
Het was voorheen al niet van de snelste, maar nu is het toch wel heel erg. Ik moet tussen elke navigatie minstens 10 seconden wachten...
carpe diem!
insanus sanus est...
insanus sanus est...
-
- Oprichter
- Contacteer:
Re: Forum update
't was voor de update al erg traag geworden, en is nu nog even traag inderdaad Had gehoopt dat de update er betering in ging brengen, maar lijkt niet zo te zijn... Maar ik zoek wel achter een oplossing.
E30 1991 318i Cabrio Design Edition