ban *s14*

Gesloten
Lennerd
Oprichter
Contacteer:

ban *s14*

Bericht door Lennerd » di jan 30, 2007 9:18 pm

beste forummers,

bij deze wens ik jullie te laten weten dat er besloten is om *s14* te bannen, dit om volgende redenen, welke ik ook heb doorgegeven naar zijn vriendin Nathalie en naar *s14* zelf.

Er zijn voor ons limieten, maar discussies van op het forum op een ander forum gaan "voeren" en dan (was nog kleinste punt van al) E-30.BE er mee in betrekken, is onaanvaardbaar. Wat heeft een ander forum te maken met een mislukte deal tussen PPE en *s14*? Ik heb na de discussie die hier gevoerd was, de dreigingen die geuit werden etc toegelaten, getolereerd, maar ik neem geen vrede met steken in de rug, en dat is wat in mijn ogen (en ongetwijfeld in die van anderen) is gebeurd.

Bericht dat ik gereplyed heb naar Nathalie en *s14*:

Code: Selecteer alles

Nick is verbannen van het forum nadat ik heb moeten lezen op een ander forum dat hij daar ook PPE zat slecht te maken en dan nog is continue vermelding maakte van E-30.be. 

En dat vind ik persoonlijk een beetje te ver gaan. 

* zaken tussen hem en stef (ppe) moet hij niet online uitvechten (dit forum) 
* zaken (discussies) van dit forum moet hij niet op een ander forum online gooien 
* hij vermeldde op dat ander forum nog is extra dat hij hier niet meer online ging komen 
* nergens vermeldt hij dat hij voor de revisie van die boite (ook al was dat niet voltooid) hij geen enkele kost heeft gehad voor de manuren, dat hij de uitlaat nog aan de "member"prijs heeft gekregen etc. 

En sorry dat ik het moet zeggen, maar er zijn limieten h?, moest hij nu terug tot bezinning komen en zich is degelijk excuseren bij Stef en zeker bij PPE, dan kan ik hier nog over nadenken.
Dus mensen, laat dit een beetje een les zijn voor de toekomst.

Greetz,

Lennerd
E30 1991 318i Cabrio Design Edition
2012 Jaguar XF (daily driver voor de vrouw momenteel)
2019 Skoda Octavia Business CNG :twisted: (lage VAA company car)

Gesloten