forum en snelheid
- Joske
- Topicsletje
Re: forum en snelheid
Hangt er vanaf welk thema je vroeger had. Met het E30 thema is het verschil niet zo groot.
- BMW E30 325i 2dr 1986
- BMW E36 320i Coupé 1996
- BMW E90 325i 2006
- BMW E90 325i 2006
Some people are happiest when they have something to be unhappy about.
Let 'em have it.
- Joske
- Topicsletje
Zou er geen mogelijkheid bestaan om de balk met het menu bovenaan te bevriezen zodat deze blijft staan als je naar beneden scrollt?
Als je op de knop "back to top" klikt (in elk bericht) dan gaat de browser terug naar boven maar net niet hoog genoeg om de menubalk in zicht te brengen.
Als je op de knop "back to top" klikt (in elk bericht) dan gaat de browser terug naar boven maar net niet hoog genoeg om de menubalk in zicht te brengen.
- BMW E30 325i 2dr 1986
- BMW E90 325i 2006
- BMW E90 325i 2006
Some people are happiest when they have something to be unhappy about.
Let 'em have it.
Ziet er super uit Len
Petje af hoor
Petje af hoor
Ik vind het moeilijker leesbaar dan voorheen. Het voelt me ook wat klinischer en dus minder gezellig aan als het oude. Hopelijk is deze indruk maar van tijdelijke duur. Indien dat niet gebeurt, zou het leuk zijn om een mogelijkheid te voorzien om het oude terug te gebruiken. Desondanks mijn commentaar kan ik de veranderingen alleen maar toejuichen, vooral inzake snelheid. Dat was de boosdoener waarom ik hier wat minder postte.
Misschien is het leuk dat men zijn 'daily wagen' kan vermelden onder jouw avatar. Zo kunnen mede-eigenaars van dat voertuig elkaar sneller terugvinden.
Misschien is het leuk dat men zijn 'daily wagen' kan vermelden onder jouw avatar. Zo kunnen mede-eigenaars van dat voertuig elkaar sneller terugvinden.
kdenk dat dat komt doordat de 'garage' is verdwenen, want vroeger was da wel toch het geval?Jussi schreef:Ik vind het moeilijker leesbaar dan voorheen. Het voelt me ook wat klinischer en dus minder gezellig aan als het oude. Hopelijk is deze indruk maar van tijdelijke duur. Indien dat niet gebeurt, zou het leuk zijn om een mogelijkheid te voorzien om het oude terug te gebruiken. Desondanks mijn commentaar kan ik de veranderingen alleen maar toejuichen, vooral inzake snelheid. Dat was de boosdoener waarom ik hier wat minder postte.
A French car is like a tampon, every pussy has one
E30 318i Delphingrau 88' R.I.P.
E30 316i touring Lagünengrün 93'
Hendriko schreef:kdenk dat dat komt doordat de 'garage' is verdwenen, want vroeger was da wel toch het geval?Jussi schreef:Ik vind het moeilijker leesbaar dan voorheen. Het voelt me ook wat klinischer en dus minder gezellig aan als het oude. Hopelijk is deze indruk maar van tijdelijke duur. Indien dat niet gebeurt, zou het leuk zijn om een mogelijkheid te voorzien om het oude terug te gebruiken. Desondanks mijn commentaar kan ik de veranderingen alleen maar toejuichen, vooral inzake snelheid. Dat was de boosdoener waarom ik hier wat minder postte.
Geen idee. Ik zit op zoveel fora dat ik het niet meer kan bijhouden.
Waar kan ik de avatar aanpassen? Ik vind het niet terug.
-
- Oprichter
- Contacteer:
Avatar kan je aanpassen onder gebruikerspaneel -> profiel en dan links Wijzig avatar kiezen.
Met de garage er bij kon je inderdaad zien welke wagen iemand had.
Nu voor zij die het hen afvragen, het geheel van de garage werd bewaard, dus indien ooit een oplossing komt kan het zonder verlies van gegevens terug geplaatst worden.
Nu voor zij die het hen afvragen, het geheel van de garage werd bewaard, dus indien ooit een oplossing komt kan het zonder verlies van gegevens terug geplaatst worden.
E30 1991 318i Cabrio Design Edition
2012 Jaguar XF (daily driver voor de vrouw momenteel)
2019 Skoda Octavia Business CNG (lage VAA company car)
Dat dat gedeelte bewaard werd is een goede zaak. Echter, denk ik dat maar weinig mensen elke gebruiker aanklikken om te kijken met wat voor wagen ze rijden. Wanneer het onder hun nickname of avatar staat zal het hen, naar mijn mening, veel sneller aanzetten om even in zijn of haar topic te gaan kijken.Lennerd schreef:Avatar kan je aanpassen onder gebruikerspaneel -> profiel en dan links Wijzig avatar kiezen.
-
- Oprichter
- Contacteer:
Bij de garage functionaliteit stond dat ook onder jou nickname of avatar.Jussi schreef:Dat dat gedeelte bewaard werd is een goede zaak. Echter, denk ik dat maar weinig mensen elke gebruiker aanklikken om te kijken met wat voor wagen ze rijden. Wanneer het onder hun nickname of avatar staat zal het hen, naar mijn mening, veel sneller aanzetten om even in zijn of haar topic te gaan kijken.Lennerd schreef:Avatar kan je aanpassen onder gebruikerspaneel -> profiel en dan links Wijzig avatar kiezen.
E30 1991 318i Cabrio Design Edition
- DiMi_VRS
- ///M3 Evo3
Ik ga eens 8 dagen op reis, kom terug en wat een verassing! Echt prachtig!