Jeugdig gedrag

Plaats reactie
Lennerd
Oprichter
Contacteer:

Jeugdig gedrag

Bericht door Lennerd » za mei 01, 2010 7:12 pm

Ik heb besloten dat vanaf heden het onnodig jeugdig gedrag afgekeurd en dus ook aangekaart zal worden.
Het is hier een forum, we zijn allen volwassen, maar het kinds gedoe in verscheidene topics begint te storen.

Als ik dan een recent voorbeeld moet nemen, dan stel ik mij vragen bij uitdrukkingen als:
"nieuwe forum aanpak": als ge u hier ni goe voelt, moete hier ni komen hé... Als ge enkel nog bvb uw eigen topic up to date houdt, en enkel bezig zijt met uw eigen problemen ben je beter af met een dagboek...
Zeker als daar dan nog bij komt dat opiniecomments niet geplaatst mogen worden... Dan ben je verkeerd bezig...

Zulke zaken gaan mee met de gewone forumregels behandeld worden en wel als volgt:
1ste keer: gewoon vriendelijk pb of post in desbetreffende topic.
2de keer: waarschuwing .
3de keer ook nog waarschuwing.
4de keer: waarschuwing + 1 week ban.
5de keer: wederom waarschuwing en 1 maand ban.
6de keer: permanente ban.
E30 1991 318i Cabrio Design Edition
2012 Jaguar XF (daily driver voor de vrouw momenteel)
2019 Skoda Octavia Business CNG :twisted: (lage VAA company car)

Koen
327i
Contacteer:

Re: Jeugdig gedrag

Bericht door Koen » za mei 01, 2010 7:53 pm

Ik heb ook weleens het idee dat een enkeling wat incasseringsvermogen mist. Tegen diegenen - wie de schoen past, trekke 'm aan - zou ik vooral willen zeggen dat ze zich een ongelukkig geformuleerde zin, (opbouwende) kritiek of commentaar niet zo zwaar op moeten vatten. Dan blijft het leuk voor iedereen zonder dat men steeds voorzichtig hoeft te zijn of een bepaalde opmerking wel of niet gewenst is...

Of ben ik dan gewoon een botte hark van een Nederlander? :lol:
320i Touring - 8 juni 1988 - M50 VANOS project /// Projecttopic

Lennerd
Oprichter
Contacteer:

Bericht door Lennerd » za mei 01, 2010 8:22 pm

Koen schreef: Of ben ik dan gewoon een botte hark van een Nederlander? :lol:
Niet bepaald, anders ben ik dat vanaf heden ook lol :)

Koen
327i
Contacteer:

Bericht door Koen » za mei 01, 2010 8:26 pm

Lennerd schreef:
Koen schreef: Of ben ik dan gewoon een botte hark van een Nederlander? :lol:
Niet bepaald, anders ben ik dat vanaf heden ook lol :)
:P

OK, dan ligt het dus niet zozeer aan mij :wink:
320i Touring - 8 juni 1988 - M50 VANOS project /// Projecttopic

Cisse
///M3 Evo3

Bericht door Cisse » ma mei 03, 2010 6:08 pm

't Is nochthans niet zo moeilijk om op dingen die U niet aanstaan gewoon NIET te reageren.
Ik moet vb. niet hebben van het verkrachten van onze geliefde E30 haar prachtig uitzicht.
Sommigen doen dat wel, en teveel naar mijn smaak. Maar daar ga ik niet overdreven op kakken (maar wel een beetje).
Indien er comment komt zoals "Die achterlichten :roll: " of " 'k Vind die of die velgen niet OK" moet ge dat maar slikken.
We hebben allemaal een mening en het recht om die te uiten, maar met respect.
Kortom, beperk U tot deftige/opbouwende commentaar of zwijg gewoon, is dat geen goed idee? ;)
carpe diem!
insanus sanus est...
Afbeelding

Lennerd
Oprichter
Contacteer:

Bericht door Lennerd » ma mei 03, 2010 7:34 pm

Agree and not agree.
Agree: ja is niet zo moeilijk, maar dan werkt dat in 2 richtingen: jij wilt geen opmerkingen horen, maar dan mag je er ook geen geven. En daar wringt het schoentje het vaakst.
Not agree: als je je jou mening niet meer kan laten horen, dan schiet er binnen dit en 2 maand niets meer over van het forum, maar wordt het een openbare blogsite.

Cisse
///M3 Evo3

Bericht door Cisse » ma mei 03, 2010 7:57 pm

Ge verstaat me verkeerd : juist wèl opmerkingen en meningen geven èn krijgen, maar niet op een niet-respectvolle manier ;)
carpe diem!
insanus sanus est...
Afbeelding

Lennerd
Oprichter
Contacteer:

Bericht door Lennerd » ma mei 03, 2010 8:12 pm

Cisse schreef:Ge verstaat me verkeerd : juist wèl opmerkingen en meningen geven èn krijgen, maar niet op een niet-respectvolle manier ;)
Lol, awel fully agree dan :)

Tombnolz
///M3

Bericht door Tombnolz » ma mei 03, 2010 8:27 pm

Ik zit hier nog niet zo verschrikkelijk lang, maar voorzover ik weet dient een forum niet alleen om je verhaal te doen, maar ook om bij te leren en vooral te discussiëren. Als dit allemaal met respect gebeurt en iedereen een beetje op zijn taalgebruik let (geschriften zijn vlugger fout te interpreteren dan gesprekken).

Als je eens nuchter nadenkt over dat conflict tussen Morre en mij, kun je toch alleen maar concluderen dat het hallucinant is? Ik laat 'm weten dat ik z'n voertuig zo mooi vind en als bedank krijg ik wel 5 verwijten.

Niemand is zonder fouten, dus ook ik niet. Als er nog zijn die vinden dat ik mijn smaak tot in den treure opdring, dan mogen zij mij daarop wijzen. Ik ervaar dat immers niet zo. Ik kan ook niet zeggen dat alles per sé OEM moet zijn voor mij. Vreemd dat dit van mij beweerd wordt. Wat wel klopt is dat ik OEM veelal het mooist vind.

Voor de rest heb ik zeer goeie ervaringen met dit forum. Heb al van 3 mensen iets kunnen kopen en heb al fijne chats achter de rug. Ik raak ondertussen echt gepassioneerd door de e30, dus hopelijk kunnen we in en alle rust en in een vriendschappelijke sfeer verderpraten nu.

@ de moderators: bedankt om zo vlug tot actie over te gaan!
1988 E30 316 LPG 2-deurs sedan
1991 E30 318 iS

Lennerd
Oprichter
Contacteer:

Bericht door Lennerd » ma mei 03, 2010 8:29 pm

Tombnolz schreef:Ik zit hier nog niet zo verschrikkelijk lang, maar voorzover ik weet dient een forum niet alleen om je verhaal te doen, maar ook om bij te leren en vooral te discussiëren. Als dit allemaal met respect gebeurt en iedereen een beetje op zijn taalgebruik let (geschriften zijn vlugger fout te interpreteren dan gesprekken).

Als je eens nuchter nadenkt over dat conflict tussen Morre en mij, kun je toch alleen maar concluderen dat het hallucinant is? Ik laat 'm weten dat ik z'n voertuig zo mooi vind en als bedank krijg ik wel 5 verwijten.

Niemand is zonder fouten, dus ook ik niet. Als er nog zijn die vinden dat ik mijn smaak tot in den treure opdring, dan mogen zij mij daarop wijzen. Ik ervaar dat immers niet zo. Ik kan ook niet zeggen dat alles per sé OEM moet zijn voor mij. Vreemd dat dit van mij beweerd wordt. Wat wel klopt is dat ik OEM veelal het mooist vind.

Voor de rest heb ik zeer goeie ervaringen met dit forum. Heb al van 3 mensen iets kunnen kopen en heb al fijne chats achter de rug. Ik raak ondertussen echt gepassioneerd door de e30, dus hopelijk kunnen we in en alle rust en in een vriendschappelijke sfeer verderpraten nu.

@ de moderators: bedankt om zo vlug tot actie over te gaan!
Laten we het hier maar bij houden :) Niet onnodig blijven zout in de wonde kappen :)

Plaats reactie