2de start?
-
Lennerd
- Oprichter
- Contacteer:
2de start?
Ik ben erg verheugd jullie als eerste te mogen meedelen dat vanaf vandaag ik de gebruiksrechten heb verworven op http://www.e30.be" onclick="window.open(this.href);return false; .
Inderdaad, zonder het streepje ( - ).
Ik ga trachten het nodige te doen opdat een migratie kan gebeuren van e-30.be naar e30.be , maar dit zal tijd vragen + ook randaanpassingen zoals website, logo's, stickers, flyers, ...
I will keep you all informed!
Inderdaad, zonder het streepje ( - ).
Ik ga trachten het nodige te doen opdat een migratie kan gebeuren van e-30.be naar e30.be , maar dit zal tijd vragen + ook randaanpassingen zoals website, logo's, stickers, flyers, ...
I will keep you all informed!
E30 1991 318i Cabrio Design Edition
2012 Jaguar XF (daily driver voor de vrouw momenteel)
2019 Skoda Octavia Business CNG
(lage VAA company car)
yo kerel
proficiat met het tweede adres
mss gewoon een voorstel, maar mss ergens ruimte voor een kleine ICE Corner voor vragen, tips, tricks, info,... daar kan ik altijd wel een helpende hand voor reiken en is altijd leuk voor problemen op te lossen
ge ziet ma kerel
greeeeeetsza
proficiat met het tweede adres
mss gewoon een voorstel, maar mss ergens ruimte voor een kleine ICE Corner voor vragen, tips, tricks, info,... daar kan ik altijd wel een helpende hand voor reiken en is altijd leuk voor problemen op te lossen
ge ziet ma kerel
greeeeeetsza
BMW e30 touring 4 Ever

E30 316i touring (project "gon on board")
E46 318d touring

E30 316i touring (project "gon on board")
E46 318d touring
- Bjorno
- ///M3 Evo3
- Contacteer:
Ja lap ga ik weer een andere nummerplaat moeten maken
.
Nee leuk dat je die site naam nu ook in je bezit hebt, klinkt toch ook net iets beter zo zonder streepke.
Nee leuk dat je die site naam nu ook in je bezit hebt, klinkt toch ook net iets beter zo zonder streepke.
03- 05:E30 318is
05-07:E30 318i cabrio
07-09:E30 316i Touring Design Edition
07-15:E30 318is racer
07-... :E30 320is (The Italian M3)
08-19:E30 325i Cabrio Last Edition
20-... Z1
23-...E30 316i Touring Design Edition
24-...E30 S50 'ex Kermit)
05-07:E30 318i cabrio
07-09:E30 316i Touring Design Edition
07-15:E30 318is racer
07-... :E30 320is (The Italian M3)
08-19:E30 325i Cabrio Last Edition
20-... Z1
23-...E30 316i Touring Design Edition
24-...E30 S50 'ex Kermit)
Spreekt gij da stepeke dan uitBjorno schreef:Ja lap ga ik weer een andere nummerplaat moeten maken.
"Drag racing a BMW is like taking a hooker fishing. It may be fun, but it's not what you got her for."
tip 1: hou zeker deze url (http://www.e-30.be" onclick="window.open(this.href);return false;) en link desnoods door naar e30.be, of link e30.be momenteel gewoon nog door naar hier.
tip 2: wat minder forum onderverdelingen
tip 3: indien mogelijk, op de frontpage een samenvatting van de meest bekeken / recentste topics van de voorbije dag, bvb zoals op http://www.m5board.com" onclick="window.open(this.href);return false;
en mss wat design aanpassen? Momenteel is alles nog standaard phpbb design. Ik weet dat dit veel werk is, maar wil er desnoods wel bij helpen. Mss kunde ook meteen het forum upgraden naar de laatste versie van phpbb?
tip 2: wat minder forum onderverdelingen
tip 3: indien mogelijk, op de frontpage een samenvatting van de meest bekeken / recentste topics van de voorbije dag, bvb zoals op http://www.m5board.com" onclick="window.open(this.href);return false;
en mss wat design aanpassen? Momenteel is alles nog standaard phpbb design. Ik weet dat dit veel werk is, maar wil er desnoods wel bij helpen. Mss kunde ook meteen het forum upgraden naar de laatste versie van phpbb?
Ecology above the economy:
"My boy told me that I can drive my '51 chevy the rest of my life and all the life I had before and not make as much polution as one of them new cars cost to make. I stick with the '51 chevy" Seasick Steve
"My boy told me that I can drive my '51 chevy the rest of my life and all the life I had before and not make as much polution as one of them new cars cost to make. I stick with the '51 chevy" Seasick Steve
Is ook een goed idde, alhoewel je die howto's wel kunt bundelen op de homepage, met dan links naar de desbetreffende topics.
Ecology above the economy:
- Soundstorm
- 327i
- Contacteer:
-
Lennerd
- Oprichter
- Contacteer:
mijn doel of bedoeling is om op mijn gemak e30.be op te bouwen met de laatste versie van phpbb en de mods. Dan op een goed moment zal er een switch gebeuren van e-30.be naar e30.be . Tot die tijd wordt e30.be doorgezet naar e-30.be en nadien anders om.
Dit om te vermijden dat mensen ineens in het niets vallen
Ik ga trachten met zoveel mogelijk rekening te houden bij de upgrade - overgang
Dit om te vermijden dat mensen ineens in het niets vallen
Ik ga trachten met zoveel mogelijk rekening te houden bij de upgrade - overgang
E30 1991 318i Cabrio Design Edition
(lage VAA company car)