Ik ken dit ook alleen maar omdat mijn outlook express dit op mijn PC dit soms vraagt als er teveel berichten in staan.
Is maar een ideetje, ik weet niet of dit ook daadwerkelijk kan
Da vind ik op zich ook geen slecht gedacht.stevalumi schreef:en zou het niei helpen met al de profielen te verwijderen van de leden die nog geen berichten gepost hebben en die hier al een tijdje zitten er staan bijna 16 paginas bij de leden zonder 1 bericht

²Jokke Beton schreef:Da vind ik op zich ook geen slecht gedacht.stevalumi schreef:en zou het niei helpen met al de profielen te verwijderen van de leden die nog geen berichten gepost hebben en die hier al een tijdje zitten er staan bijna 16 paginas bij de leden zonder 1 bericht
Eerst een mailke sturen dat de acount zal verwijderd worden bij geen reactie, en bij geen reactie of geen voorstelling gewoon verwijderen.

het lijkt mij inderdaad ook vreemd da de grote van het forum het probleem is van de snelheidCisse schreef:Eer dat de grootte van de database de snelheid van het forum zou beïnvloeden zijn we 50 jaar verder denk ik...
't Hangt gewoon af van de mogelijkheden die de server heeft waarop dat spel draait, ik bedoel de connectiemogelijkheid. Doordat de snelheid verandert in de tijd is het nogal duidelijk dat de aansluiting van de hostruimte gewoon volloopt en zodoende veel tijd nodig heeft om requests af te handelen.
Vjete schreef:Ben ik eigenlijk ook meer akkord. Er staat bijna overal wel iets interessants...Cisse schreef:Niet akkoord.
Archiveren ok, verwijderen niet hee.