kunde da bolleke nie volledig rood maken dan kunnen de ouderen(oa ikke) dan kunnen we da ook zien(heb een beetje last met kleurschakeringen daarmee)Lennerd320i schreef:de icoontjes aan de topics worden dan in een rode kleur. Ben nog aan het zien om een legende onderaan het forum toe te voegen
@bjorno: tnx
2de start?
Re: 2de start?
Knappe nieuwe lay-out 
Wel ff schrikken als je zo zonder verwittiging op een heel ander forum komt.
Vind het wel een geslaagde lay-out.
Mss terug de Quickpost aanzetten Len?
wat gebeurt er als je op opslaan klikt bij een nieuwe post?
Vind het wel een geslaagde lay-out.
Mss terug de Quickpost aanzetten Len?
wat gebeurt er als je op opslaan klikt bij een nieuwe post?
Philken schreef:kunde da bolleke nie volledig rood maken dan kunnen de ouderen(oa ikke) dan kunnen we da ook zien(heb een beetje last met kleurschakeringen daarmee)Lennerd320i schreef:de icoontjes aan de topics worden dan in een rode kleur. Ben nog aan het zien om een legende onderaan het forum toe te voegen
@bjorno: tnx
Je kunt ook op "Toon nieuwe berichten" klikken dan zijn ze allemaal onder elkaar...
-
Lennerd
- Oprichter
- Contacteer:
dan moet ik de icoontjes veranderen hé philken 
en zoals Nagash zei kan je ze gewoon opvragen.
E30 318i: ik had geprobeerd om mail te sturen, maar net op dat moment wou het vorige forum niet meer mee... Een quickreply functie wil ik ook nog toevoegen.
pinzie: tnx!
joske: gij da hier nog niks hebt gezegd: als uw sessie afbreekt, dan blijven uw ongelezen berichten ook ongelezen nu
E30 318i: ik had geprobeerd om mail te sturen, maar net op dat moment wou het vorige forum niet meer mee... Een quickreply functie wil ik ook nog toevoegen.
joske: gij da hier nog niks hebt gezegd: als uw sessie afbreekt, dan blijven uw ongelezen berichten ook ongelezen nu
-
Lennerd
- Oprichter
- Contacteer:
ok, voor zij die willen heb ik een tijdelijk 2de stijl geactiveerd. Deze leunt heel kort aan bij dat van het vorige forum.
Let op, deze stijl bevat nog niet alles van het andere... (E30_theme), maar dat komt nog wel.
hoe veranderen?
ga naar Gebruikerspaneel -> Foruminstellingen -> Mijn forumstijl -> Subsilver2 en bevestigen.
mvg
Let op, deze stijl bevat nog niet alles van het andere... (E30_theme), maar dat komt nog wel.
hoe veranderen?
ga naar Gebruikerspaneel -> Foruminstellingen -> Mijn forumstijl -> Subsilver2 en bevestigen.
mvg
-
Lennerd
- Oprichter
- Contacteer:
shoutbox is toegevoegd, layout van forum moet nog wel verder aangepast worden
how man
netjes
forum ziet er super uit zo
dikke congrats mate
netjes
forum ziet er super uit zo
dikke congrats mate
nieuwe lay-out is echt wel mooi gedaan !!!
greetz
greetz
Eerst wat verschoten, maar dan onmiddellijk eens uitgetest en ....... heel goed gewerkt Lennerd!!
Het ziet er stuk 'professioneler' uit dan vroeger en met veel meer eigen karakter.
Het ziet er stuk 'professioneler' uit dan vroeger en met veel meer eigen karakter.
-
Lennerd
- Oprichter
- Contacteer:
tnx all
- darkangel
- 323i
Ziet er heel erg goed uit!
Complimenten hoor.
Complimenten hoor.
-
Lennerd
- Oprichter
- Contacteer:
tnx
heb nog wat aanpassingen gedaan:
* subsilver = beter uitgelijnd nu als origineel (dan zit je niet met teksten die inspringen etc)
* e30 theme = donkere balk weg gehaald als je over topics gaat, paar kleine puntjes bijgewerkt.
to do:
* subsilver: kleurenschema aanpassen, shoutbox aanpassen
* e30 theme: iets minder druk laten over komen.
heb nog wat aanpassingen gedaan:
* subsilver = beter uitgelijnd nu als origineel (dan zit je niet met teksten die inspringen etc)
* e30 theme = donkere balk weg gehaald als je over topics gaat, paar kleine puntjes bijgewerkt.
to do:
* subsilver: kleurenschema aanpassen, shoutbox aanpassen
* e30 theme: iets minder druk laten over komen.
- Joske
- Topicsletje
Ja Lennerd, het moet nu net lukken dat ik in geen 3 dagen op het forum geweest ben! Beetje verlof gehad en ervan geprofiteerdLennerd320i schreef:dan moet ik de icoontjes veranderen hé philken
Goe bezig Lennerd, Proficiat!
Ik krijg met het nieuwe forum geen pop up meer als ik een nieuw bericht ontvang. Heb het eens nagekeken, en toch staat het bij de instellingen nog juist. Kweet ni of da bij iedereen is?
Er komt ook niks op dat er een pop up is tegengehouden door pop up stopper ofzo.
Al dank bij voorbaat voor de hulp
Er komt ook niks op dat er een pop up is tegengehouden door pop up stopper ofzo.
Al dank bij voorbaat voor de hulp