Dat kleine is idd een poetsbrug. Is erg praktisch maar niet echt stabiel. Ze schrijven er meestal bij dat deze dus niet diend om werken aan de auto uit te voeren omdat ze de stabiliteit dan niet kunnen garanderen.
Nu moet ik eerlijk zijn, het heeft ook al in mijn gedachten gezweeft om zoiets te zetten maar vind de nieuwprijs niet echt een pluspunt omdat je voor die prijs als je goed zoekt ol een goede okazie 2 of 4 palen brug hebt.
In de garage waar mijn schoonpa gerant is (was) hebben ze ook zoiets gelijkaardigs in het bandenkot staan en om wielen te veranderen doet dat heelgoed dienst maar als er is gewrongen moet worden om bvb een ophanging te verandren weet ik niet echt of het stabiel genoeg is
Die verrijdbare 4 palen brug is natuurlijk ook niet veel geld voor een nieuwe brug maar ik snap niet goed het nut van het verrijdbaar zijn als geen grote hangar hebt

nu zal dat wss toch telkens op dezelfde plaats blijven staan.
Op een vierpalen brug heb je ook wel mogelijkheden om de wielen vrij te maken om bvb aan de ophanging te werken maar d brug zal altijd wel in de weg zitten

zo heeft alles wel zijn voor en nadelen
Ik heb het geluk dat als ik mij werkjes wat plan ik wel mijn gerief ter beschikking kan hebben

zeker nu vanaf 1 november mijn schoonouders terug helemaal hun eigen garage hebben